Hotelarstwo

Hotelarstwo


K
ażde z pomieszczeń hotelu/motelu/zajazdu wiąże się z przebywaniem w nim ludzi – czy to pracowników, czy też gości. Podarujmy tym osobom nutę świeżości w powietrzu, by spędzany czas mijał w przyjemnej atmosferze.

– Recepcja – odpowiedni zapach pozwoli zwiększyć wydajność pracy obsługi, a goście nie będą się niecierpliwić czekając na zameldowanie,

– Hole – stanowią centralny punkt, w którym przebywa dziennie największa ilość osób i wymaga on zapachu, który zachęci do zatrzymania się,

– Szatnie – pozostawione w nich nakrycia będą świeżo pachniały przy każdorazowym odbiorze ich przez właścicieli,

– Restauracje, kuchnie – goście na pewno cenią sobie gotowe danie, ale ich przygotowywanie i związane z tym zapachy (smażenie, gotowanie) nie powinny przeszkadzać w oczekiwaniu na posiłek,

– Pokoje – to w nich goście spędzaja swój wolny czas, spia, czytaj poranna gazetę oraz odpoczywaja. Te zwykłe czynności, można umilić idealnie dobranym zapachem do koloru ścian oraz wystroju wnętrza każdego pokoju,

– Łazienki – dość często te pomieszczenia objętę sa, zła sława brzydkiego zapachu. Nasze neutralizatory w krótkim czasie uporaja się z tym problemem i uszlachetnia powietrze w łazienkach oraz ubikacjach.